Mortal Shell představeno

Cold Symmetry studio nám představuje jejich první hříčku a vypadá to velmi nadějně, až by jeden nevěřil..


Mortal Shell původně začínal s krycím jménem DungeonHaven, již tehdy nám představil skvostnou grafickou stránku a není divu, když na hře pracují lidi, kteří se podíleli například na Ghost of Tsushima.

Někteří mohou mít mírné obavy, přeci jen na hře pracuje 15 lidí, spíš se to podepíše na délce vývoje. No a nyní k samotné hře, zhostíte se bezejmenného válečníka, lépe řečeno jeho “lidské” schránky a vašim úkolem bude najít svaté místa v prohnilém a roztříštěném světě, pro koho?
Zdá se že budete plnit zbožné přání Temného Otce a nebo jim budete ovládáni, inu tenhle fakt se nám ještě postupně odkryje. Vaši schopností bude také po poražení nepřátel převzít jejich těla, čímž se vám dostane nejen jejich fyzická podoba, ale také schopnosti.

Svět
Od zimních periférií se dostanete až k močálům, pouštím či katedrálám. Herní svět by měl být rozmanitý a hlavně po vzoru soulsborne her, nebudete omezeni, kam jít první. Je pouze na Vás jakým způsobem budete procházet hru, kam se vydáte a v jakém pořadí.
Celé hra by měla být hodně temná a místy až horrorová, tak jak to máme rádi.

Natrefíte na různé monstra a jiné válečníky, či schránky, chcete-li. Boss fighty a minibosse nemusíme snad ani zmiňovat a rozhodně vám nedají nic zadarmo.

Soubojový systém
Je velmi podobný jiným soulsborne hrám, takže pečlivé plánování a šetření výdrže pro další útoky, bude jistě na místě. Stejně tak se vám dostanou legendární kotouly či jiné úhybné manévry a nesmí chybět ani parírování.

Měl by tu také být již známý counter systém, ten který jsme viděli v úspěšném Sekiro: Shadows Die Twice a dle traileru lze usoudit, že tvůrci neopustili ani od vskutku zajímavé myšlenky “zkamenění”, ta by měla fungovat něco jako váš štít na krátkou dobu, budeme muset ještě počkat na více videí či rovnou playtest.

Vývoj postavy
Tady byli tvůrci originální.. nečekejte žádné rozsáhle stromy dovedností či bodíky do statistik jako takové, nýbrž vaší sílu bude definovat vaše fyzická forma, kterou supluje ona schránka.
Tu půjde získat právě porážením nepřátel a můžete je pak, až démonicky posednout, vzít si jejich tělo a to včetně jejich dovedností.

Lehce to připomene Nioh 2, kdy můžete brát nepřátelům schopností, tady si prostě vezmete vše do dalšího boje.
Tahle mechanika vypadá velmi slibně a zatím není známo, zda můžete o vaší schránku i přijít.

Třešničkou na dortu je vylepšovaní dané schránky, každý padlý bojovník má svůj dovednostní strom, můžete otevírat variace zbraní aj.

Online svět
Bohužel studio se zaměřuje na hru pro jednoho hráče a sami ví, že jako Indie studio musí něco “oželet”.

Požadavky minimální/doporučené:

  • CPU: Intel Core i5-4590 / IntelCore i7.
  • GPU: GTX 970 / GTX 1070 6GB.
  • HDD: 40 GB.
  • RAM:/ 16 GB.
Open Beta
Připojte se na Mortal Shell discord a možná se dostanete do bety i Vy!
Finální plná verze by měla vyjít v druhé půlce roku 2020 (brát s rezervou).

Čeština: Ne
Vyjde na: PC, PS4, XboxOne

Klíčové vlastnosti
Velký rozmanitý svět, rozdělen do několika části, který by měl být propojený.
Soubojový systém prakticky skoro stejný jako u soulsborne her.
Možnost posednou nepřátelé a využívat jejich schopnosti
Možnost protiúderů, parírování a Stone Block.
41770cookie-checkMortal Shell představeno

Sdílej

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *